Звіт про роботу з запитами на інформацію, що надійшли на адресу Міністерства фінансів у січні - квітні 2015 року

5/5/15

На адресу Міністерства фінансів України у січні-лютому 2015 року надійшло 285 запитів на інформацію. З них: поштою – 160, електронною поштою – 123, телефон/факс – 2.
Запити на інформацію надійшли від:

  • фізичних осіб – 191;
  • юридичних осіб – 40
  • об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 29;
  • представників ЗМІ – 25.

Запитувачів цікавили такі види інформації:
Правова інформація – 121;
Статистична інформація – 63;
Довідково-енциклопедична – 30;
Інформація про товар (роботу, послугу) – 5;
Податкова інформація – 35;
Інформація про фізичну особу – 13.
Щодо розгляду запитів на публічну інформацію:
- 44 запити або 15,4% розглянув Департамент зв'язків з органами державної влади та громадськістю;
- 45 запитів або 15,8% розглянув Департамент податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку;
- 23 запити або 8,1% розглянув Департамент фінансової політики;
- по 22 запити або 7,7% розглянули Департамент персоналу, організаційної роботи, запобігання та протидії корупції та Департамент фінансів охорони здоров'я та соціальних програм
- 20 запитів або 7,0% розглянув Департамент боргової та міжнародної фінансової політики;
- 16 запитів або 5,6% розглянуло Департамент фінансів оборони, правоохоронних органів і державної безпеки;
- 15 запитів або 5,3% розглянув Департамент фінансів освіти, науки, культури та засобів масової інформації;
- 13 запитів або 4,6% розглянув Департамент фінансів виробничої сфери та майнових відносин;
- 12 запитів або 4,2% розглянув Департамент фінансів органів державного управління;
- 10 запитів або 3,5% розглянуло Адміністративно-господарське управління;
- 9 запитів або 3,7% розглянув Департамент місцевих бюджетів;
- 7 запитів або 2,4% розглянуло Управління державної політики у сфері пробірного нагляду та документів суворої звітності;
- по 6 запитів або 2,1 % розглянули Юридичний департамент та Департамент забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба);
- по 5 запитів або 1,7% розглянули Департамент з фінансово-економічних питань, бухгалтерського обліку та фінансової звітності та Департамент державного бюджету,
- 4 запити або 1,4% розглянуло Управління ІТ забезпечення та 1 запит - Мобілізаційний відділ.

Усі запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
· надіслано для розгляду та надання відповіді за належністю 50 запитів (17,2 %);
· розглянуто та надано інформацію на 198 запитів, з них:
на 191 запит (67,0%) надано публічну інформацію;
на 7 запитів (2,4%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
· відмовлено у задоволенні 8 запит (2,8 %);
· знаходиться на розгляді – 15 запитів (5,3%).
Електронною поштою надійшов 21 запит, який за змістом був зверненням громадянина. На такі листи було надано відповіді інформаційного змісту із обґрунтуванням щодо невідповідності вимогам до запиту на отримання публічної інформації.

Ви можете виділити цікаві вам фрагменти тексту, які будуть доступні по унікальному посиланню в адресній стрічці браузера.

Виділити