Оновлення щодо роботи реєстру автоматичного відшкодування ПДВ — 04.09.2017

9/4/17

З 1 квітня 2017 року успішно працює система автоматичного відшкодування ПДВ. Бізнес має можливість планувати свої витрати і процеси та розраховувати на регулярне відшкодування сплаченого ПДВ.


Починаючи з 01 квітня 2017 року, до Реєстру надійшло 17 429 Заяв на загальну суму 62,7 млрд. грн. (62 726 792 798 грн.), суми по яких відмовлено в бюджетному відшкодуванні (ППР) та / або знаходяться в оскаржені – 359,5 млн. грн., надіслано повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації або уточнюючого розрахунку (стаття 49 ПКУ) на суму 12,4 млрд. грн. та вже відшкодовано 34,4 млрд. грн. (34 353 357 599 грн.),
а залишок становить 10,5 млрд. грн. (з них залишок за заявами, які надійшли у квітні, – 5,3 млн. грн., травні – 20,8 млн. грн., червні – 34,4 млн. грн., липні – 301,5 млн. грн., серпні – 10,2 млрд. грн.).

Зокрема, у вересні до Реєстру вже надійшло 7 Заяв на загальну суму 443,9 тис. грн. (443 870 грн.), відшкодуваня ще не здійснювалися.
За час функціонування нового порядку відшкодування ПДВ органами казначейства відшкодовано 50,6 млрд. грн. (50 636 453 226 грн.), в т.ч. 132 платникам податку в «автоматичному режимі» (у разі якщо ДФС вчасно не проводить перевірку, сума відшкодовується платнику в автоматичному режимі без ДФС) 3,7 млрд. грн. (3 662 584 104 грн.).

Ви можете виділити цікаві вам фрагменти тексту, які будуть доступні по унікальному посиланню в адресній стрічці браузера.

Виділити